مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-04اقتصادي

شروع طرح ضربتی نظارت بر شهربازی های تهران


مدیرکل استاندارد تهران اعلام کرد که با توجه به شروع تعطیلات تابستان، طرح ضربتی نظارت بر شهربازی های استان آغاز شده و تعدادی از شهربازی ها به دلیل عدم اخذ و یا تمدید مجوز بهره برداری پلمب شده است.

- مدیرکل استاندارد تهران اعلام کرد که با توجه به شروع تعطیلات تابستان، طرح ضربتی نظارت بر شهربازی های استان آغاز شده و تعدادی از شهربازی ها به دلیل عدم اخذ و یا تمدید مجوز بهره برداری پلمب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری اظهار کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و تاکنون تجهیزات 11 شهربازی پلمب شده که از این تعداد، شهربازی های نارسیس واقع در مرکز خرید نارسیس، امیر پارس در مرکز خرید امیر و کارخانه شادی در مرکز خرید تیراژه 2 در محله نظام آباد، بوستان شاهد واقع در بلوار سردار جنگل، بازیکده خانواده واقع در بوستان ساحل حکیمیه، شهربازی پارک پلیس واقع در تهران پارس و زیپ لاین باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی، کماکان موفق به اخذ مجوز بهره برداری نشده و اجازه بهره برداری ندارند.

وی با اشاره بر پلمب 42 شهربازی در سال گذشته، افزود: نصب تصویر مجوز بهره برداری وسایل بازی در کنار هر تجهیز الزامی بوده و شهروندان حتماً قبل از استفاده از وسیله بازی، به مجوز بهره برداری آن تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع طرح ضربتی نظارت بر شهربازی های تهران

شروع طرح ضربتی نظارت بر شهربازی های تهران