مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-04اقتصادي

ساخت 2840 واحد مسکن در شهرستان رشت


مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به ساخت دو هزار و 840 واحد مسکن توسط انبوه سازان در رشت، گفت: در توافقی که با انبوه سازان داشتیم مقرر شد از این دو هزار و 840 واحد مسکن دو هزار و 500 عدد آن در طرح اقدام ملی وارد شود که بعضی از واحدها پا پیشرفت فیزیکی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ماکان پدرام امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح جامع و تفضیلی به خوبی در استان گیلان در حال اجرا است، اظهار کرد: یکی از وظایف راه و شهرسازی تهیه گزارش از طرح های جامع و تفضیلی است زیرا انجام این کار کاربری های مختلف در هر شهرستان را مشخص می کند.

وی ساخت مسکن را یکی از طرح ها در اقدام ملی معرفی کرد و گفت: تولید مسکن به صورت مشارکتی، تهیه زمین به صورت گروهی، واگذاری زمین به اقشار ویژه مثل جانبازان و ایثارگران، انجام طرح بازآفرینی شهری و تکمیل طرح های نیمه تمام قبلی ازجمله مهم ترین کارها در طرح اقدام ملی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به وضعیت این استان در طرح جامع مسکن ملی بیان کرد: در استان گیلان یازده هزار و 650 واحد بر اساس معیارهای طرح جامع ملی مشخص که از این تعداد چهار هزار و 20 واحد مربوط به سازمان ملی مسکن، دو هزار و 566 مربوط به واگذاری به بنیاد مسکن و پنج هزار و 66 عدد مربوط به طرح بازآفرینی شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2840 واحد مسکن در شهرستان رشت

ساخت 2840 واحد مسکن در شهرستان رشت