مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-04اقتصادي

جزییات تولید اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا/ افزایش 11 برابری تولید ماسک تنفسی


دبیر ستاد لجستیک مقابله با کرونای وزارت صمت گفت: تولید انواع مواد بهداشتی مورد نیاز مبارزه با کرونا افزایش یافته به طوری که تولید ماسک تنفسی نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا 11 برابر بیشتر شده است.

- جمشید گلپور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تولید ماسک در کشور گفت: در حال حاضر تمام واحدهای تولیدی مکلف به ارائه آمار به دستگاه های نظارتی هستند.

سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت معدن و تجارت افزود: بازرسان در 104 واحد تولیدی وضعیت تولید و عرضه را کاملا رصد می کنند.

همچنین واحدهای تولیدی ملزومات بهداشتی مکلف به ثبت اطلاعات در سامانه تی تک وزارت بهداشت و سامانه جامع تجارت هستند.

وی با بیان اینکه تولید ملزومات بهداشتی مقابله با کرونا در کشور چندین برابر افزایش یافته است، گفت: تولید الکل نسبت به قبل از کرونا دو برابر افزایش یافته است بطوری که متانول (الکل) قبل از کرونا روزانه به میزان 170 هزار لیتر تولید می شد و اکنون تولید آن به 300 هزار لیتر در روز افزایش یافته است.

*افزایش 11 برابری تولید ماسک تنفسی  گلپور بیان داشت: پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه فقط 200 هزار عدد ماکس تنفسی در کشور تولید می شد که با شیوع ویروس کرونا تولید این کالا 11 برابر افزایش یافته و به روزانه 2 میلیون و 300 هزار عدد افزایش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تولید اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا/ افزایش 11 برابری تولید ماسک تنفسی

جزییات تولید اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا/ افزایش 11 برابری تولید ماسک تنفسی