مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-04ورزشي

عدم انتخاب نجمه خدمتی، سیاسی بود!


رییس سابق فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اظهار کرد: عدم انتخاب نجمه خدمتی به عنوان بهترین ورزشکار از سوی فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی سیاسی و به دلیل دخالت روس ها بود.

- رییس سابق فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اظهار کرد: عدم انتخاب نجمه خدمتی به عنوان بهترین ورزشکار از سوی فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی سیاسی و به دلیل دخالت روس ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا دهخدا در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران رویدادهای بین المللی ورزشی دانشجویان در سال 1398، گفت: در بعد فنی و مشارکت بانوان عملکرد مطلوبی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی طی چهار سال گذشته به جای ماند و خوشبختانه براساس آمارهای موجود دستاوردها و مشارکت بانوان تاریخی و بی سابقه بود.

وی ادامه داد: کسب مقام دهم در یونیورسیاد 2017 چین تایپه با بالاترین مدال و کسب بالاترین مقام تیمی در بالاترین سطح ورزش کشور از جمله این دستاوردها بود و شاهد به دست آمدن بالاترین سطح مشارکت زنان در ورزش دانشجویی از پنج به 35 درصد طی سه دوره یونیورسیاد برگزار شده بود.

رییس سابق فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با اشاره به این که بالاترین دریافت مدال در حوزه بانوان را در ورزش دانشجویی تجربه کرده ایم، اظهار کرد: علاوه بر این بالاترین نفر - مدال را در تاپل ایتالیا در حوزه بانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم انتخاب نجمه خدمتی، سیاسی بود!

عدم انتخاب نجمه خدمتی، سیاسی بود!