مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-04ورزشي

راه اندازی طرح ملی استعدادیابی در ورزش ناشنوایان


سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان از راه اندازی طرح ملی استعدادیابی در ورزش ناشنوایان خبر داد و گفت: به دنبال اجرای طرح علمی استعدادیابی در ورزش ناشنوایان هستیم تا در آینده خلایی که در این زمینه وجود دارد، - سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان از راه اندازی طرح ملی استعدادیابی در ورزش ناشنوایان خبر داد و گفت: به دنبال اجرای طرح علمی استعدادیابی در ورزش ناشنوایان هستیم تا در آینده خلایی که در این زمینه وجود دارد، مرتفع شود.

پژمان معتمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به خلا استعدادیابی در این فدراسیون طی سالهای اخیر و نبود بازیکنان جوان و مستعد در تیم های ملی تصمیم گرفتیم با راه اندازی طرح ملی استعدادیابی، تحول بزرگی را در بسترسازی ورزش ناشنوایان در تمام استان ها ایجاد کنیم.

با راه اندازی این طرح علمی استعدادیابی، رکوردها مرحله به مرحله رصد و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا در آینده بتوانیم نیروهای جوان و مستعدی را به تیم های ملی ناشنوایان تزریق کنیم.

البته در گذشته نیز در این فدراسیون استعدادیابی صورت گرفته اما چون به صورت سنتی و پراکنده بوده از اهمیت بالایی برخوردار نبوده است.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در تمام انجمن های ورزش ناشنوایان بالا بودن رنج سنی اکثر بازیکنان تیم ملی است، به همین خاطر باید به دنبال پشتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی طرح ملی استعدادیابی در ورزش ناشنوایان

راه اندازی طرح ملی استعدادیابی در ورزش ناشنوایان