مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-03سياسي

برگزاری حرکت نمادین کاروان خادم یاران رضوی در سندرک + عکس


عاشقان امام رضا(ع) در این شرایط حاد پیش آمده بیماری کرونا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شهر سندرک را غرق در جشن و سرور نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندرک، حرکت نمادین کاروان خادم یاران امام رضا(ع ) عصر امروز در سالروز میلاد با سعادت این امام رئوف در شهر سندرک شهرستان میناب برگزار شد.

جشن مجازی کاروان شادی خادم یاران رضوی به همرا پرچم متبرک امام رضا(ع) به همت قرارگاه طرح تحول محلات حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر، طلاب حوزه علمیه امیرالمؤمنین علیه السلام و هیئت فرهنگی جهادی خادم الشهدای شهر سندرک به مناسبت دهه کرامت در سالروز میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام در این شهر برگزار شد.

این حرکت نمادین دارای تأثیرات فرهنگی زیادی بین مردم و جوانان این منطقه است که جوانان متدین این شهر ارادت، محبت قلبی و عملی خود را به ائمه اطهار و امام رضا(ع) را این گونه نشان دادند.

امروز با توجه به هجمه وسیع دشمنان این مرز و بوم به بنیان خانواده، فرهنگ، دین و اعتقادات ما، نیاز جامعه به معنویات بیش از مادیات احساس می شود، این جوانان مؤمن و شیفته اهل بیت(ع) در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های اعلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم باشکوه را برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حرکت نمادین کاروان خادم یاران رضوی در سندرک + عکس

برگزاری حرکت نمادین کاروان خادم یاران رضوی در سندرک + عکس