مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-03سياسي

ادامه فعالیت های مخرب سفیر آمریکا در لبنان


دبیرکل جنبش «التوحید الاسلامی» لبنان گفت که سفیر آمریکا در لبنان گروههای سیاسی در شهر طرابلس را از کمک رسانی به فقرا منع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ بلال سعید شعبان دبیرکل جنبش التوحیدالاسلامی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر طرابلس از فتنه گری جدید دورتی شیا سفیر آمریکا در لبنان پرده برداشت.

به نوشته المنار ، سعید شعبان که یکی از شخصیت های معروف اهل سنت لبنان به شمار می رود، در سخنانی گفت: دورتی شیا، سفیر آمریکا در لبنان با گروههای سیاسی در طرابلس دیدار کرده و به آن ها گفته است که حق کمک به فقرا و گرسنگان را ندارد.

او این اقدام سفیر آمریکا را نوع دیگری از فشار بر مردم لبنان جهت اجرای برنامه های خود دانست و از تمامی گروههای سیاسی لبنانی خواست تا بدون توجه به فشارهای کشورهای خارجی، کمک به مردم را قطع نکنند.

این شخصیت لبنانی با بیان اینکه لبنان در شرایط سختی به سر می برد، تأکید کرد که نیروهای وابسته به خارج خیر امت اسلامی را نمی خواهند.

بسیاری از نهادهای لبنانی از ورای تحریم های آمریکا علیه سوریه موسوم به تحریم سزار دچار صدمات شدیدی شده و مشکلات اقتصادی در این کشور بیش از پیش افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت های مخرب سفیر آمریکا در لبنان

ادامه فعالیت های مخرب سفیر آمریکا در لبنان