مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-03سياسي

انتقاد امام جمعه قم از تلاش برخی برای تخریب مسئولان نظام


ما حق نقد و انتقاد را قبول داریم، اما تحریک جامعه در شرایط سخت و مشکل دار را غیرقابل قبول می دانیم، تحریک جامعه به سمت خلاف های دیگران و نسبت دادن آن به مقامات عالی را نادرست می دانیم، - ایسنا/قم امام جمعه قم گفت: ما حق نقد و انتقاد را قبول داریم، اما تحریک جامعه در شرایط سخت و مشکل دار را غیرقابل قبول می دانیم، تحریک جامعه به سمت خلاف های دیگران و نسبت دادن آن به مقامات عالی را نادرست می دانیم، سازوکارهای قانونی مشخص است و باید از آن مسیر به دنبال حل مسائل باشیم.

آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد،با تبریک سالروز ولادت امام هشتم(ع) از وجود 3 هزار و 300 حدیث و مناظره و احتجاج رضوی گفت: این منابع عظیم برای گنجیه بزرگی برای بشریت هستند.

مدیر حوزه های علمیه در خطبه دوم نماز جمعه،قصه کرونا را بیدارباشی برای بشر دانست و یادآور شد: بشر در این واقعه دانست که دست خداوند بر همه اراده ها برتری دارد.

عمر، مسئولیت، جوانی، سلامت و امکانات ما در معرض خطر بوده و روزی تمام این ها فانی خواهد شد، باید از این وقایع درس بگیریم.

وی اضافه کرد: تمام ارکان های استان از استانداری تا دانشگاه علوم پزشکی در حادثه کرونا حضور موثر داشتند، اما مردم و طلابی که بی مزد و مواجب در مواسات مومنانه شرکت کردند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه قم از تلاش برخی برای تخریب مسئولان نظام

انتقاد امام جمعه قم از تلاش برخی برای تخریب مسئولان نظام