مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-03سياسي

چارچوب حرکتی آستان قدس در ایجاد کانون های خدمت است


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی گفت: دکترین و چارچوب حرکتی آستان قدس در ایجاد کانون های خدمت است؛ البته هیچ محدودیتی در خدمت خادمین وجود ندارد و از هر قشری می توانند به نیازمندان کمک کنند.

- محمدیوسف شاکری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، اظهار کرد: دهه کرامت دارای مفاهیم عالی و سازنده و پر از آموزه های دینی است که نکته های ظریف بسیاری دارد.

وی افزود: این ایام تجلی تبلور عشق، محبت، علاقه و مهربانی بین مرید و مراد است، چراکه تبلور حرکت حضرت معصومه (س) به دنبال امام رضا(ع) و تحمل سختی ها و تبدیل این سختی ها به عشق بوده و یادآور عشق و محبت حضرت زینب (س) نسبت به امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت تداعی کننده تمام خوبی ها، جمال و کمال و خیرات است، اضافه کرد: اکنون فضای جامعه نیز آماده حضور در امور خیر است و برای افرادی که می خواهند در مسیر فضیلت قدم بردارند، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاکری اراده را محور بعدی دهه کرامت عنوان کرد و گفت: امام علی(ع) می فرمایند اراده و همت موانع را از مسیر انسان بر می دارد و سفر خادمین امام رضا(ع) در دهه کرامت نیز به منظور ترویج مبارزه با مفسدان و همچنین توسعه و ترویج محبت و سیره امام رضا(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارچوب حرکتی آستان قدس در ایجاد کانون های خدمت است

چارچوب حرکتی آستان قدس در ایجاد کانون های خدمت است