مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-03سياسي

عربستان بدون نظرخواهی از کشورهای اسلامی حج امسال را تعطیل کرد


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: عربستان بدون نظرخواهی از کشورهای اسلامی حج امسال را تعطیل اعلام کرد و فقط به صورت محدود از افراد مستقر در این کشور برای حج دعوت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر حج، واقعاً حج ابراهیمی باشد در این صورت باید بتواند مشکلات امت اسلامی را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت گفت: کسانی که برای حج ثبت نام کردند بدانند که برای این فریضه باید از قبل خود را آماده کنند و این آمادگی نباید به روزهای نزدیک به اعزام موکول شود.

وی افزود: حجی برای انسان مؤثر و اثر بخش است که حاجی بتواند پس از بازگشت از این سفر معنوی بر روی دیگران نیز تأثیرگذاری داشته باشد.

حجت الاسلام نواب با اشاره به برنامه حج امسال عنوان داشت: سال گذشته در این ایام در شهر مدینه منوره بودیم و اگر کرونا، شیوع پیدا نمی کرد هم اکنون برخی از زائران کشورهای اسلامی در مدینه زائر پیامبر اسلام بودند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه می شد حج امسال را با رعایت موارد بهداشتی به صورت محدودتری برگزار کرد و ما پیشنهاد خود در این زمینه را ارائه داده بودیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان بدون نظرخواهی از کشورهای اسلامی حج امسال را تعطیل کرد

عربستان بدون نظرخواهی از کشورهای اسلامی حج امسال را تعطیل کرد