مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-03اقتصادي

چه کسی مسئول کنترل تورم و گرانی است؟/ کنترل تورم با تلفن نمی شود


متاسفانه عده ای از مسئولان کشور بدون کنترل و سیاست در حال کنترل بازار و تورم حاکم شده بدون حضور فیزیکی خود هستند و فقط با تلفن اوضاع را کنترل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود با بیان اینکه همه ملزم به اطاعت و حمایت از ولایت فقیه در کشور هستیم  اظهار داشت: اطاعات از ولی فقیه کشور را در برهه های خطرناک نجات می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبری در زمان اجرا و قبولی برجام خطاب به مسئولان گفته بودند که نباید به آمریکا و غرب اعتماد کرد گفت: متاسفانه عده ای به این فرمایش عمل نکردند.

خطیب جمعه هشترود گفت:  مذاکره کنندگان آن زمان که  300 قطعه سکه بهار آزادی جایزه گرفتند ولی متاسفانه الان نتیجه ای که حاصل نشده بدتر هم شده باید آن سکه ها را پس بدهند.

رحیمی افزود: اگر در مسئولی مسئولیت پذیری، تقوا، مردم داری، دلسوزی و دغدغه نان و معیشت مردم نباشد وضع بدتر از این هم می شود.

وی گفت: متاسفانه عده ای از مسئولان کشور بدون کنترل و سیاست در حال کنترل بازار و تورم حاکم شده بدون حضور فیزیکی خود هستند و فقط با تلفن اوضاع را کنترل می کنند.

ِ امام جمعه هشترود در ادامه از مسئولان کشاورزی هم خواست به فکر کشاورزان باشند و از الان قیمت ها کنترل کنند تا مبادا روزی که قیمت محصول زیر هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی مسئول کنترل تورم و گرانی است؟/ کنترل تورم با تلفن نمی شود

چه کسی مسئول کنترل تورم و گرانی است؟/ کنترل تورم با تلفن نمی شود