مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-03سياسي

امام جمعه اهل سنت سوران منصوب شد


«مولوی ابراهیم جهانی» طی حکمی از سوی نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان به عنوان امام جمعه اهل سنت سوران واقع در جنوب شرق این استان معرفی و منصوب شد.

- زاهدان- مولوی ابراهیم جهانی طی حکمی از سوی نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان به عنوان امام جمعه اهل سنت سوران واقع در جنوب شرق این استان معرفی و منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در حکم آیت الله مصطفی محامی خطاب به مولوی ابراهیم جهانی آمده است: نماز جمعه از عبادات مهم در دین مقدس اسلام و سنگر نماز جمعه جایگاهی حساس و مؤثر در تقویت دین و نظام اسلامی است که مسؤولیت اقامه آن از جانب ولی امر مسلمین واگذار می شود.

با توجه به پیشنهاد شورای امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، بدین وسیله اینجانب به عنوان نماینده معظم له، جنابعالی را که بحمد الله آشنایی خوبی با این جایگاه رفیع و امر خطیر دارید، برای مدت سه سال بعنوان امام جمعه مسجد جامع شهرستان سوران منصوب می کنم.

انتظار می رود ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، با بیانات خود در تبیین و تشریح معارف اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) نمازگزاران را به وحدت و اخوت اسلامی و عمل به کتاب و سنت دعوت نموده و آنان را به وظایف خطیر و حساسی که در راب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت سوران منصوب شد

امام جمعه اهل سنت سوران منصوب شد