مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-03سياسي

تغییر فرهنگ حربه جدید دشمنان/سگ گردانی دور از شأن گیلانیان است


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه تغییر فرهنگ در جامعه اسلامی حربه جدید دشمنان است، گفت: سگ گردانی در گیلان دور از شأن مردم این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با تبریک ولایت باسعادت امام رضا (ع) و با بیان اینکه ایشان درباره توکل فرموده اند: حقیقت توکل این است که انسان از کسی غیر از خدا نترسد ، اظهار کرد: حضور امام رضا (ع) در ایران ثمرات و برکات بسیاری برای ما داشته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مناظره های امام رضا (ع) زمینه تقویت جایگاه رهبری دینی را فراهم کرد، گفت: شیعه با آمدن امام رضا تقویت شد.

وی در ادامه با تشریح مسائل روز جهان و با اشاره به وضعیت امروز جامعه آمریکا، افزود: امروز شاهد فروپاشی تدریجی قدرت پوشالی آمریکا هستیم مقامات این کشورها با همه ادعاهای خود در کنترل ویروس کرونا در میان همه کشورها عقب مانده هستند.

آیت الله فلاحتی به توطئه دشمن برای تغییر فرهنگ در جامعه اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: سگ گردانی یکی از پدیده های وارداتی است که امروز در جامعه شاهد آن هستیم که به هیچ عنوان با فرهنگ بومی و دینی ما همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر فرهنگ حربه جدید دشمنان/سگ گردانی دور از شأن گیلانیان است

تغییر فرهنگ حربه جدید دشمنان/سگ گردانی دور از شأن گیلانیان است