مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-03پزشكي

داوطلبان مبتلا به کرونا چطور کنکور بدهند؟


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام چگونگی شرکت داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکورهای 99 تاکید کرد که این داوطلبان در محل های مورد تایید وزارت بهداشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ابراهیم خدایی روز جمعه در مورد خبری که چند روز گذشته درباره شرکت داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور منتشر شد، دستورالعمل چگونگی حضور این متقاضیان را در آزمون های 99 تشریح کرد.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات معمول سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون ها نگاه به افراد خاص و دارای شرایط ویژه است؛ شاید داوطلبی در زندان یا بیمارستان به سر می برد و این سازمان همیشه در بحث های آزمون با آنها مساعدت کرده است.

وی با رد شرکت افراد به مبتلا به کووید19 در حوزه های عمومی برگزاری کنکورهای 99، افزود: اگر داوطلبی مبتلا به کرونا شود، سازمان سنجش بر اساس سیاست خود و در محیطی جداگانه آنها را در کنکور شرکت می دهد؛ بسیاری گمان کردند این افراد هم در همان حوزه های تعیین شده برای کنکور حضور می یابند.

معاون وزیر علوم داوطلبانی را که شاید همزمان با آزمون های 99 کرونایی شوند برای شرکت در کنکور به 2 دسته تقسیم کرد و گفت: دسته نخست در بیمارستان به سر می برند و با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همان محیط بیمارستان امکان شرکت در کنکور برای آنها فراهم می شود؛ گروه بعدی در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان مبتلا به کرونا چطور کنکور بدهند؟

داوطلبان مبتلا به کرونا چطور کنکور بدهند؟