مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-03اجتماعي

رگبار پراکنده باران در برخی استان ها تا 16 تیر/ گرد و خاک 5 روزه در زابل


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در 5 روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود، گفت: تا دوشنبه پیش رو در برخی استان ها نظیر کردستان، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز بیان کرد: بعدازظهر امروز و فردا در ارتفاعات کرمان، هرمزگان، البرز مرکزی و برخی استان های شمال غرب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

وی افزود: بعدازظهر یکشنبه 15 خرداد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط استان های گیلان، مازندران، اردبیل، قزوین، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان همچنین ارتفاعات استان های تهران، البرز، سمنان، کرمان و هرمزگان پیش بینی می شود.

ضیاییان افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته پیش رو رگبار باران و رعد و برق همچنین وزش باد شدید موقت در ارتفاعات البرز مرکزی، مازندران، شرق گیلان و ارتفاعات کرمان و هرمزگان پیش بینی می شود.

وی افزود: در 5 روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل، وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود ضمن آنکه امروز و فردا این شرایط در شمال شرق و برخی استان های شرقی و دامنه های البرز مرکزی حاکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار پراکنده باران در برخی استان ها تا 16 تیر/ گرد و خاک 5 روزه در زابل

رگبار پراکنده باران در برخی استان ها تا 16 تیر/ گرد و خاک 5 روزه در زابل