مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-03اجتماعي

دمای هوا در بوشهر به 50 درجه می رسد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرد دمای هوای برخی از نقاط این استان در هفته پیش رو به 50 درجه برسد.

- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در هفته پیش رو دمای هوا در برخی از مناطق غیرساحلی استان به آستانه 50 درجه سانتی گراد می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمدرضا انصاری روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و فردا در برخی از ساعت ها با افزایش نسبی سرعت وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا و در سواحل استان، خلیج فارس به نسبت مواج می شود.

وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا، بیشتر صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعت ها همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و در نوار ساحلی در برخی از ساعت ها شمال غربی تا شمالی با سرعت 16 تا 48 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی گفت: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج نیز 60 تا 120 سانتی متر و در برخی از ساعت ها 90 تا 150 سانتی متر و در فاصله از سواحل استان 90 تا 180 سانتی متر خواهد بود.

انصاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته شهرهای اهرم و دیلم به ترتیب با 46 و 26 درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در بوشهر به 50 درجه می رسد

دمای هوا در بوشهر به 50 درجه می رسد