مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-03سياسي

اعتماد مردم به مسند ریاست مسئولان اعتبار می دهد


آنچه که به مسند ریاست مسئولان اعتبار می دهد اعتماد مردم است و مبادا که این اعتماد فرو بریزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته ️نماز جمعه کامفیروز با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام و تبریک این میلاد فرخنده، بیان کرد: از میلاد بی بی فاطمه معصومه سلام الله علیها تا میلاد امام علی بن موسی الرضا علیهما السلام را دهه کرامت نامیدند چون ویژگی این دو بزرگوار تکریم مؤمنین بوده است.

مسئولین نیز خصوصاً باید در این دهه، بجای شعارِ تکریم، همچون گذشته در عمل رو به ارج نهادن به افراد جامعه و رساندن آن ها به مقامی که در خور شأن ایرانیان است قدم بردارند.

تقی زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در قوه قضاییه بیان کرد: تحولی که در اینجا مد نظر است، صرف برخورد با چند رشوه گیر خرد و کلان حتی امثال طبری نیست، گرچه این ها همگی خوب است.

مراد از تحولی که باید از قوه قضاییه شروع شود و باید به دیگر قوا و تمام دستگاه ها تسری یابد، آن است که سیستم اداری ، اجرایی، قضایی و تقنینی کشور، زیرساخت های آن به نحوی تنظیم شود و تغییر یابد که دیگر امثال طبری ها، زنجانی ها و خاوری ها نه از آن زاییده شود و نه در دامان آن پرورش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به مسند ریاست مسئولان اعتبار می دهد

اعتماد مردم به مسند ریاست مسئولان اعتبار می دهد