مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-03سياسي

مردم فریب دغل بازی های سیاسی را نمی خورند


مردم فریب دغل بازی ها و سیاسی کاری های برخی جریانات را نمی خورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به برخی نامه نگاری ها به مقام معظم رهبری گفت: اخیراً یکی از عناصر فکری جریان اصلاحات نامه ای به مقام معظم رهبری در باره وضعیت گرانی و اقتصادی کشور نوشته است، حال آنکه وضع اقتصادی و گرانی های اخیر دغدغه جدی رهبری و مردم طی سال های اخیر بوده و بارها به عنوان مطالبه اصلی از دولت و مجریان مطرح شده است، پاسخگوی گرانی ها باید دولت و وزارتخانه های مرتبط در دولت باشند.

وی افزود: مردم فریب این دغل بازی ها و سیاسی کاری ها را نمی خورند، جریان اصلاحات باید به صراحت از این مزدور و نامه وی اظهار برائت کند، در غیر این صورت این جریان با این فرد و روش زشت وی تعریف خواهد شد.

خطیب جمعه ورامین با بیان اینکه باید دولت پاسخگوی شرایط فعلی کشور باشد، ادامه داد: وضع اقتصاد، جامعه و بازار تأسف آور است، چرا برخی از مسئولان به خود نمی آیند، رفیق بازی و حزب بازی قرار است، تا کجا ادامه داشته باشد، ما از مجلس و دستگاه قضایی می خواهیم به وظیفه نظارتی خود عمل کنند.

وی خواستار برخورد قاطع و انقلابی با مسئولان بی کفایت شد و گفت: همانگونه که دستگاه قضایی با فساد از درون این دستگاه مبارزه می کند، باید با مفس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فریب دغل بازی های سیاسی را نمی خورند

مردم فریب دغل بازی های سیاسی را نمی خورند