مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-03حوادث

آتش سوزی در هشت هکتار از مزارع گندم بوکان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از آتش سوزی در هشت هکتار از مزارع گندم این شهرستان خبر داد.

- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: هشت هکتار از مزارع گندم روستای "دنگز" از توابع بخش مرکزی این شهرستان طعمه حریق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیدفواد هاشمی با اشاره به آتش سوزی هشت هکتار از مزارع گندم شهرستان بوکان، اظهار داشت: این حادثه عصر روز گذشته روی داد که پس از تماس مردمی با سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 2 این سازمان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه گزارش ماموران آتش نشانی حاکی از آن است که بیش از هشت هکتار از مزارع گندم این روستا طعمه حریق شد، افزود: با حضور به حضور به موقع عوامل آتش نشانی و کمک های مردمی، این آتش سوزی در کمترین زمان ممکن و بدون خسارت جانی مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: این حادثه که علت آن در دست بررسی قرار دارد بیش از 900 میلیون ریال خسارات مالی به بیش از پنج خانواده از اهالی این روستا وارد کرد.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به افزایش درجه حرارت هوا در روزهای اخیر، پوشش گیاهی مناسب و خشکیدگی علوفه ها در مراتع و جنگل ها احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی و مزارع کشاورزان وجود دارد که شهروندان باید نکات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در هشت هکتار از مزارع گندم بوکان

آتش سوزی در هشت هکتار از مزارع گندم بوکان