مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-03حوادث

علت حادثه کلینیک سینا از زبان رییس سازمان پدافند غیرعامل


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص حادثه انفجار و آتش سوزی در کلینیک سینا گفت: «بررسی ها نشان داد که اتفاق در لایه ایمنی بوده و نوع نگهداری کپسول های گاز به طور انباشته و در کنار هم و عدم رعایت نکات ایمنی باعث انفجار شده است.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص حادثه انفجار و آتش سوزی در کلینیک سینا گفت: بررسی ها نشان داد که اتفاق در لایه ایمنی بوده و نوع نگهداری کپسول های گاز به طور انباشته و در کنار هم و عدم رعایت نکات ایمنی باعث انفجار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه فناوری های نو ترکیبی از تهدید و فرصت هستند، گفت: شبکه اجتماعی علاوه بر کارکردهای ضروری در زندگی مردم، اگر در تسلط کشورهای خارجی باشد می تواند برای کنترل افکار عمومی و مردم کشورهای دیگر و ایجاد آشوب ها و برهم زدن نظم و امنیت هم مورد استفاده قرار گیرد.

سردار غلامرضا جلالی ، در گفت وگویی اظهار داشت: فناوری، امروز در قالب زیرساخت های یک کشور به ارائه خدمت پرداخته و به جز لاینفک زندگی مردم تبدیل شده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: فناوری های پیشرفته به دلیل ممزوج شدن با عناصر سایبری و هوشمند در ساختار خود، غیر از تمام منافعی که دارند تهدیداتی را نیز به همراه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حادثه کلینیک سینا از زبان رییس سازمان پدافند غیرعامل

علت حادثه کلینیک سینا از زبان رییس سازمان پدافند غیرعامل