مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-03سياسي

اجازه نمی دهیم موقوفات بسطام تصرف و تخریب شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام با تأکید بر اینکه حراست از موقوفات خط قرمز ماست و اجازه نمی دهیم که موقوفات تصرف و تخریب شود، از اخذ سند 334 رقبه در بخش بسطام خبر داد.

- حجت الاسلام محمدرضا بخشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بسطام اظهار کرد: کمتر از یک درصد از موقوفات ما قرآنی است که باید در این حوزه هم وقف جدید صورت گیرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام به 11 پرونده حقوقی این اداره در دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: از این پرونده ها، پنج مورد رأی صادره به نفع موقوفه است و دو مورد اجرای حکم شده و سه مورد هم تا آخر تیرماه اجرا می شود و 6 مورد در دستگاه قضایی در حال پیگیری برای احقاق حق موقوفه است.

بخشی با تأکید بر اینکه حراست از موقوفات خط قرمز ماست و اجازه نمی دهیم که موقوفات تصرف و تخریب شود، از دارا بودن سند 334 رقبه در بخش بسطام خبر داد.

وی اظهار کرد: 520 رقبه فاقد سند مالکیت است که در راستای جلوگیری از تعرض افراد به دنبال اخذ سند موقوفات هستیم و حجم زیادی از این کار با استفاده از برون سپاری در حال انجام است و امسال 35 درخواست ثبت سند به اداره ثبت داده شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بخش بسطام با اشاره به فعالیت های عمرانی این اداره اضافه کرد: در سال 1398، 850 متر زائرسرای موقوفه امامزاده محمد بسطام بهسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم موقوفات بسطام تصرف و تخریب شود

اجازه نمی دهیم موقوفات بسطام تصرف و تخریب شود