مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-03فناوري

رومینگ بین الملل در داخل کشور، برای مشترکین هزینه ای ندارد


طی روزهای اخیر شنیده شد شرکت مخابرات ایران در اقدامی یک طرفه بدون اطلاع مردم رومینگ بین الملل بر روی خطوط موبایل همراه اول را فعّال کرده و فیش های ماهانه را حتی برای مکالمات داخل کشور با هزینه رومینگ بین الملل و با ارقام بالا صادر می کند.

- بر این اساس موضوع را پیگیری کردیم مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در این باره به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت:رومینگ بین الملل زمانی برای مشترک هزینه دارد که از کشور خارج شده و ناخواسته این رومینگ فعال باشد و لذا در سفرهای خارج توصیه می شود در صورت عدم نیاز،رومینگ بسته باشد.

مهرداد سهرابی اظهار داشت: درمورد شهرهای مرزی نیز این موضوع صدق می کند چرا که ممکن است رومینگ به سایت و اپراتورهای کشورهای دیگر وصل شود.

وی تاکید کرد:اما برای مشترکین دیگر رومینگ هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت و متاسفانه تبلیغات غلطی در این راستا صورت گرفته است.

سهرابی در این باره اقدام صورت گرفته را پوشش شبکه عنوان کرد و اظهار داشت:این موضوع به این صورت است که اگر شما از مسیری عبور کنید که رومینگ شما فعال نبوده و در آن مسیر اپراتور پوشش نداشته باشد ارتباط خودبه خود قطع می شود؛اما در صورتی که رومینگ باز باشد و یک خط شما آنتن ندهد خط دیگر ارتباط را برقرار می کند که هیچ هزینه ای برای مشترک به همراه نخواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رومینگ بین الملل در داخل کشور، برای مشترکین هزینه ای ندارد

رومینگ بین الملل در داخل کشور، برای مشترکین هزینه ای ندارد