مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-03پزشكي

باید و نبایدهای قرنطینگی خانگی برای مبتلایان به کرونا


افرادی که خود را در خانه قرنطینه می کنند باید اتاقی جدا داشته باشند، علاوه بر این اتاق ترجیحاً آفتابگیر باشد و هوای اتاق باید مرتباً تهویه شود.

- دکتر رضا بلندنظر، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: افرادی که به صورت سرپایی به مراکز درمانی مراجعه می کنند و مشکوک به کرونا هستند و یا تست کرونا آن ها مثبت می شود، بر اساس تشخیص پزشک و با تجویز دارو به خانه ارجاع داده می شوند و عموماً باید خود را به مدت دو هفته قرنطینه کنند تا حالشان کاملاً خوب شود.

متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری افزود: این موارد شامل افرادی می شود که علائم خفیفی دارند و حال عمومی آن ها نسبتاً خوب است.

اگر بیمار با تب بالا و اسهال و استفراغ شدید روبرو نبود، همچنین تنگی تنفس و نیاز به اکسیژن نداشت به آن ها گفته می شود تا در قرنطینه خانگی قرار بگیرند.

وی در مورد مراقبت هایی که افراد قرنطینه باید در خانه انجام دهند، اظهار کرد: افرادی که خود را در خانه قرنطینه می کنند باید اتاقی جدا داشته باشند، علاوه بر این اتاق ترجیحاً آفتابگیر باشد و هوای اتاق باید مرتباً تهویه شود، توجه شود که تهویه اتاق امری ضروری است، همچنین افرادی که برای مراقبت از بیمار وارد اتاق می شوند حتماً باید با ماسک وارد شوند و دستکش بپوشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای قرنطینگی خانگی برای مبتلایان به کرونا

باید و نبایدهای قرنطینگی خانگی برای مبتلایان به کرونا