مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-03ورزشي

مصوبه وزارت نفت تیم های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد


اندیمشک مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با درخواست از نمایندگان مجلس برای ورود به تغییر ماده قانون حمایت از تیم های وابسته به حوزه نفت، گفت: مصوبه وزارت نفت تیم های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین حیدری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از قبل مدیران و هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان برای بازگشت با اتوبوس تصمیم گرفته بودند و تیم های اصفهانی نیز در بازگشت از مسجدسلیمان با اتوبوس به اصفهان برگشتند.

وی به پیگیری موضوعات تیم های وابسته به حوزه نفت اشاره کرد و افزود: وزیر برای حمایت مالی به ورزش خوزستان تلاش های اثر بخشی کرده و کمک مالی به تیم های وابسته به نفت دریافت و با مصوبه شورای اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در حد توان و فرای قانون کمک کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان از مصوبه وزارت نفت انتقاد کرد و گفت: به واسطه مصوبه وزارت نفت، تیم های پرطرفدار خوزستانی صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با مشکل مواجه شدند.

وی با درخواست از نمایندگان مجلس برای ورود به تغییر ماده قانون حمایت از تیم های وابسته به حوزه نفت، تصریح کرد: با توجه به طرفداران بی شمار تیم های وابسته به نفت در شهرستان های خوزستان، قانون حمایت از ورزش حرفه ای را در مناطق کمتر توسعه یافته تغییر دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه وزارت نفت تیم های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد

مصوبه وزارت نفت تیم های خوزستان را دچار مشکلاتی کرد