مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-03ورزشي

سالن ورزشی 5 هزار نفری اندیمشک تکمیل شود


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: اندیمشک مهد رشته ورزشی کشتی فرنگی خوزستان و کشور است از این رو سالن پنج هزار نفری این شهر برای تداوم مسیر قهرمانی جوانان تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند شامگاه پنج شنبه در نشست بررسی پروژه های ورزشی اندیمشک، اظهار کرد: نقش ورزش در نشاط جامعه مؤثر است و در سال های اخیر در حوزه ورزش به رقم تلاش ها ولی پروژه های ورزشی نیز نیمه تمام هستند که باید هر چه سریع تر تکمیل شوند.

وی افزود: شهرستان اندیمشک مهد رشته ورزشی کشتی فرنگی استان و کشور است از این رو سالن پنج هزار نفری و آکادمی کشتی اندیمشک طراحی و در حال اجرا است که باید روند تکمیل آن تسریع داده شود.

نماینده مردم اندیمشک به محرومیت های شهر چمگلک اشاره کرد و گفت: طرح های ورزشی در بخش الوار گرمسیری، بخش مرکزی و دیگر مناطق شهری و روستایی باید با توجه به بستر قهرمانی و قهرمان پروری در اندیمشک باید در این شهرستان تکمیل شوند.

حسنوند افزود: پیست موتور سواری، سالن پنج هزار نفری، زمین های چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی رسالت، زمین چمن نفت، جاده سلامت کوی لور و دیگر پروژه های شهری و روستایی اندیمشک تکمیل شود.

تکمیل پروژه های نیمه تمام افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان نیز در این نشست گفت: هر خدمتی که انجام می شود وظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی 5 هزار نفری اندیمشک تکمیل شود

سالن ورزشی 5 هزار نفری اندیمشک تکمیل شود