مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 02:502020-07-02سياسي

هلال احمر قم در امر کمک رسانی و امداد سرآمد کشور است


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: در حوادث مختلف که نمونه بارز آن سیل لرستان و زلزله سرپل ذهاب بود، جمعیت هلال احمر قم با نیروهای داوطلب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، احمد امیرآبادی در دیدار مدیران جمعیت هلال احمر قم، ضمن تبریک ایام دهه کرامت بیان داشت: جمعیت هلال احمر قم به دلیل ظرفیت های مادی و معنوی و نیروهای انسانی کارآمد و باانگیزه ای که دارد همیشه در حوادث مختلف، در خط مقدم کمک رسانی به مردم بوده و دراین امر سرآمد کشور هستند.

وی افزود: در حوادث مختلف که نمونه بارز آن سیل لرستان و زلزله سرپل ذهاب بود، جمعیت هلال احمر قم با نیروهای داوطلب، باانگیزه، جوان و کارآمد خود، وظیفه ی خود را در امر کمک رسانی در کنار نیروهای مردمی دیگر به خوبی انجام دادند.

نماینده مردم در قم مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: استان قم به لحاظ تک شهرستانی بودن از نظر ساختار اداری و پشتیبانی دارای ضعف هایی است که می بایست به مرور زمان حل شود و خوشبختانه وجود این ضعف ها مانعی برای فعالیت های جمعیت هلال احمر نبوده است.

امیرآبادی با اشاره عملکرد جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص مقابله با کرونا گفت: فعالیت های هلال احمر در خصوص اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا چه در داخل شهر و چه در ورودی های شهر و حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر قم در امر کمک رسانی و امداد سرآمد کشور است

هلال احمر قم در امر کمک رسانی و امداد سرآمد کشور است