مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 21:152020-07-02ورزشي

رزمایش آمادگی گردان های بیت المقدس استان بوشهر برگزار شد


فراخوانی و رزمایش آمادگی حضور دسته های گردان های بیت المقدس استان بوشهر هم زمان با شب میلاد امام رضا (ع) سراسر استان بوشهر برگزار شد.

- بوشهر - فراخوانی و رزمایش آمادگی حضور دسته های گردان های بیت المقدس استان بوشهر هم زمان با شب میلاد امام رضا (ع) سراسر استان بوشهر برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این فراخوانی و رزمایش از ساعت 19 پنج شنبه 12 تیر با رمز یا علی بن موسی الرضا علیه السلام آغاز و تا ساعت 1 بامداد جمعه 13 تیر با توجّه به وضعیت ویروس کرونا که در استان وجود دارد با رویکرد خدماتی و اجتماعی برگزار شد.

سرهنگ سهراب انبارکی افزود: هزاران نیروی های بسیجی دسته های گردان های بیت المقدس استان در قالب این فراخوانی و رزمایش با انجام اقدامات مفید و مؤثر به گندزدایی، توزیع ماسک و توزیع بسته های معیشتی در نقاط تعیین شده پرداختند.

وی با تبریک سال روز میلاد امام رضا علیه السلام تصریح کرد: خوشبختانه با عنایات امام هشتم (ع) توانستیم یک فراخوانی و رزمایش فرهنگی، ورزشی، خدماتی و بهداشتی خوبی را در استان بوشهر برگزار کنیم.

این مقام مسئول به پیام این رزمایش اشاره و خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش برای دوستان ما این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش آمادگی گردان های بیت المقدس استان بوشهر برگزار شد

رزمایش آمادگی گردان های بیت المقدس استان بوشهر برگزار شد