مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 20:202020-07-02سياسي

افزایش 14 برابری آمار مبتلایان بستری شده کرونا در کاشمر


فرماندار کاشمر از افزایش 14 برابری آمار مبتلایان بستری شده کرونا در این شهرستان از ابتدای ماه جاری به دلیل آزاد سازی‎هایی که در برخی از حوزه‎ها صورت گرفت، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر از افزایش 14 برابری آمار مبتلایان بستری شده کرونا در این شهرستان از ابتدای ماه جاری به دلیل آزاد سازی‎هایی که در برخی از حوزه‎ها صورت گرفت، خبر داد.

مسلم ساقی شامگاه 12 تیر ماه در بیست و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا عنوان کرد: حساسیت ها نسبت به قبل در خصوص پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی فوق العاده کم شده و فقط تعداد معدودی از مردم نسبت به رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی حساسیت دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان کاشمر قرمز اعلام شده است، مطرح کرد: با توجه به شرایط نگران کننده در استان و بر اساس هشدارهای روزهای اول هر کسی که در خصوص اجرای مصوبات ستاد کرونا قصور و کوتاهی داشته باشد قطعاً بدون هیچ چشم پوشی موضوع پیگیری خواهد شد.

فرماندار کاشمر تأکید کرد: در حال حاضر بهترین نوع پیشگیری ماسک زدن است، باید استفاده از ماسک در سطح جامعه به خصوص در تجمعات و مکان های عمومی نصب‎العین قرار گیرد و استفاده از ماسک هم باید الزامی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 برابری آمار مبتلایان بستری شده کرونا در کاشمر

افزایش 14 برابری آمار مبتلایان بستری شده کرونا در کاشمر