مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 20:002020-07-02اجتماعي

افزایش کدرشته های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در حوزه تربیت بدنی


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از پذیرش دانشجو در سه کدرشته جدید تربیت بدنی در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از پذیرش دانشجو در سه کدرشته جدید تربیت بدنی در این مرکز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهندس احمد افروغی از افزایش تعداد کد رشته های آموزشی این مرکز در حوزه تربیت بدنی خبرداد و گفت: برای اولین بار در رشته های آمادگی جسمانی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، کاردانی مربیگری پایه فوتسال و کارشناسی ناپیوسته مدیریت اماکن ورزشی دانشجو خواهیم داشت.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی مشهد افزود: دانش آموزان و دانشجویان می توانند با ثبت نام در این مرکز در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مدیریت فرهنگی، دوخت و تکنولوژی لباس، روابط عمومی، مترجمی زبان انگلیسی، گرافیک، عمران، گرایش های مختلف کامپیوتر و فناوری اطلاعات، متالورژی، نقشه کشی صنعتی، مربیگیری پایه آمادگی جسمانی، مربیگری پایه فوتسال و مدیریت اماکن ورزشی ادامه تحصیل بدهند.

وی در خصوص نحوه پذیرش دانشجویان این مرکز در ترم جدید، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی بدون کنکور است و بر اساس سوابق تحصیلی و سهمیه ها توسط سازمان سنجش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کدرشته های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در حوزه تربیت بدنی

افزایش کدرشته های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در حوزه تربیت بدنی