مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-02سياسي

واکنش رشّاد به نامه موسوی خویینی ها/ مردم سخن حق را از حنجره حقدار می شنوند


آیت الله رشاد در واکنش به نامه موسوی خویینی ها نوشت: امروز دیگر بدنه هوشمند، آزموده و انقلابی جامعه شعار «وا فَقرا» و «وا فُقرا» را از کسانی که خود در زندگی به رفاه تمام می گذرانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله علی اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در یادداشتی نسبت به نامه حجت الاسلام موسوی خویینی ها خطاب به رهبر انقلاب واکنش نشان داد.

متن یادداشت آیت الله رشاد به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم.

الَّذینَ قالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزادَهُمْ إیماناً وَ قالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ (آل عمران: 173) مقارن سی و نهمین سالگشت ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) توسط گروهک فرقان، نامه سرگشاده ای از سوی جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی خویینی ها، خطاب به معظم له منتشر شد.

انتشار این نامه در این مقطع، پرسش های گوناگونی را در اذهان برانگیخت؛ از جمله این که: 1ـ آیا غرض از این اقدام، پس از گذشت چهل سال از ترور شخص و جسم زعیم حکیم امت به وسیله کسانی که جناب موسوی خویینی ها پدر معنوی آنان خوانده می شود، به معنی تکمیل آن پروژه ناتمام اما این بار به صورت ترور شخصیت است؟ 2ـ حافظه تاریخی ملت گواهی می دهد که طی چهار دهه گذشته، هر بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رشّاد به نامه موسوی خویینی ها/ مردم سخن حق را از حنجره حقدار می شنوند

واکنش رشّاد به نامه موسوی خویینی ها/ مردم سخن حق را از حنجره حقدار می شنوند