مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-02سياسي

توضیح درباره سفر یک تیم رسانه ای به خارج از کشور


روز گذشته در فضای مجازی و پیام رسان تلگرام مطلبی درباره سفر یک تیم رسانه ای به منظور تکمیل آموزش های رسانه ای، به یکی از کشورهای همسایه شمالی ایران منتشر شد که خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

- روز گذشته در فضای مجازی و پیام رسان تلگرام مطلبی درباره سفر یک تیم رسانه ای به منظور تکمیل آموزش های رسانه ای، به یکی از کشورهای همسایه شمالی ایران منتشر شد که خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مطلب، این مدعا مطرح شده بود که یک تیم رسانه ای قرار است تا برای تکمیل آموزش های رسانه ای، به یکی از کشورهای همسایه شمالی ایران سفر کنند و از آنجا به کشور سومی بروند! این سفر هفته آینده رخ خواهد داد و افراد حاضر در این سفر، جوانان تازه کار رسانه ای هستند که به تازگی در این رسانه ها مشغول شدند .

در میان رسانه های مورد ادعا، نام ایسنا نیز ذکر شده بود، هرچند که رویکرد خبرگزاری دانشجویان ایران، پاسخگویی به هر مطلب و مدعایی نبوده است، اما از آنجا که مطلب مورد اشاره که در سطح محدودی انتشار یافته، برای برخی دوستداران و همراهان این خبرگزاری، نگرانی ایجاد کرده است، اعلام می دارد: این خبرگزاری از هیچگونه سفر رسانه ای، تیم رسانه ای یا شخصی در این روزها اطلاعی نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره سفر یک تیم رسانه ای به خارج از کشور

توضیح درباره سفر یک تیم رسانه ای به خارج از کشور