مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 16:002020-07-02بين الملل

قطعنامه پیشنهادی آمریکا در راستای فشار حداکثری است


سخنگوی وزارت خارجه روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران را قطعنامه ای در راستای سیاست فشار حداکثری دولت آمریکا علیه ایران خواند و تأکید کرد که این قطعنامه کمکی به حل مشکلات نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم به نقل از ریانووستی، «ماریا زاخارروا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنج‌شنبه در نشست خبری هفتگی خود قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران را تلاشی در راستای سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران خواند و تأکید کرد که روسیه وضع هرگونه محدودیت جدید علیه ایران را غیرقابل توجیه می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره قطعنامه پیشنهادی واشنگتن به شورای امنیت برای تمدید نامحدود تحریم تسلیحاتی علیه ایران گفت: «این قطعنامه مجموعه‌ای از اقدامات محدودکننده در راستای سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران است و به مسائلی می‌پردازد که هیچ کمکی به حل مشکلات کنونی نمی‌کند.

»وی افزود: «ما معتقدیم که وضع کردن هرگونه محدودیت تازه علیه ایران نه‌تن‌ها غیرقابل توجیه است، بلکه به چشم‌انداز حفظ برجام که راهکاری برای حل اختلافات درباره برنامه هسته‌ای ایران است، آسیب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه پیشنهادی آمریکا در راستای فشار حداکثری است

قطعنامه پیشنهادی آمریکا در راستای فشار حداکثری است