مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-02اجتماعي

پیش بینی رگبار باران و وزش باد در برخی نقاط کشور


طی امروز و فردا برای برخی استان های کشور رگبار باران و وزش باد پیش بینی می شود.

- ، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار باران در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: امروز بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و برخی نقاط هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می رود.

وی افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب روز های جمعه و شنبه و با شدت کمتر در بخش های جنوبی کرمان و شمال هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: امروز در شمال، شمال غرب، استان های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات استان های قزوین، البرز و شرق تهران انتظار رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه در استان های مازندران، ارتفاعات سمنان و بخش هایی از شمال شرق بارندگی رخ می دهد.

به گفته وی، طی امروز و فردا در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سمنان، شمال شرق اصفهان، قزوین، البرز و جنوب تهران وزش باد شدید خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: از روز پنج شنبه تا دوشنبه برای شرق و جنوب شرق بویژه منطقه زابل وزش باد های شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار باران و وزش باد در برخی نقاط کشور

پیش بینی رگبار باران و وزش باد در برخی نقاط کشور