مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-02اقتصادي

مصرف آب دامغان روزانه 250 لیتر در ثانیه است


رییس آب و فاضلاب دامغان با بیان اینکه مصرف آب این شهرستان روزانه 250 لیتر در ثانیه است گفت: این میزان آب از سه منبع اصلی شرب تامین می شوند.

- بهروز زارع وامرزانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهروندان دامغانی هر روز 250 لیتر در ثانیه آب مصرف می کنند، اظهار داشت: آب شرب از سه نقطه شامل خطوط خط انتقال چشمه قنبر بلاغ، تصفیه خانه غدیر و چاه های کمربندی تأمین می شود.

وی با بیان اینکه دامغان 10 حلقه چاه آب شرب فعال، یک تصفیه خانه و یک رشته قنات دارد که در تأمین آب شرب نقش دارند، افزود: تصفیه خانه آب غدیر دامغان 250 لیتر در ثانیه ظرفیت دارد و هم اکنون 140 لیتر بر ثانیه نیاز آبی شهرستان را تأمین می کند همچنین باید گفت در این تصفیه خانه تمامی مراحل کلرزنی و بهداشت آب رعایت می شود.

رییس آب و فاضلاب دامغان از پیشرفت 40 درصدی تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان خبر داد و افزود: اجرای این پروژه از محل اعتبارات ملی بوده و فاز اول آن در دست اجرا است از سوی دیگر کار ابنیه پروژه به اتمام رسیده و پیمانکار نیز در حال خرید تأسیسات مکانیکی و الکترونیکی است.

زارع گفت: 49 هزار اشتراک آب شرب در دامغان وجود دارد که از این تعداد 14 هزار اشتراک روستایی و 35 هزار اشتراک شهری هستند همچنین دامغان سه هزار و 500 اشتراک فاضلاب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب دامغان روزانه 250 لیتر در ثانیه است

مصرف آب دامغان روزانه 250 لیتر در ثانیه است