مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-02سياسي

ادعای حقوق بشری آمریکا مضحک ترین ادعای حقوق بشری جهان است


روز دوازدهم تیرماه 1367 هیچ گاه از خاطره ملت قهرمان ایران پاک نخواهد شد و سندی ماندگار برای نسل های آینده در دروغ پردازی حقوق بشری شیطان بزرگ است.

- حجت الاسلام عباس شمس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار کرد: 12 تیر سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان متجاوز آمریکا لکه ننگ ابدی بر چهره نقاب زده شیطان بزرگ را نمایان کرد.

وی افزود: روز دوازدهم تیرماه 1367 هیچ گاه از خاطره ملت قهرمان ایران پاک نخواهد شد و سندی ماندگار برای نسل های آینده در دروغ پردازی حقوق بشری شیطان بزرگ است در این روز  هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره هنگام مورد هجوم یگان های دریایی متجاوز آمریکایی مستقر در آب های خلیج فارس قرار گرفت و سقوط کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بندرلنگه بیان داشت: 12تیر سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان متجاوز آمریکا جنایتی که هرگز التیام نخواهد یافت.

شمس افزود: این هواپیما در زمانی که ایران در نبرد با متجاوزین بعثی که مورد حمایت شرق و غرب قرار داشت با موشک  ناو جنگی وینسنس مورد حمله عمدی نیروهای تجاوزگر و جنایت پیشه شیطان بزرگ قرار گرفت که حامل 289 مسافر و خدمه بود که تمامی آنها اعم از مرد، زن،کودک و نوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای حقوق بشری آمریکا مضحک ترین ادعای حقوق بشری جهان است

ادعای حقوق بشری آمریکا مضحک ترین ادعای حقوق بشری جهان است