مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-02پزشكي

برگزاری عزاداری ها و عروسی های چند هزار نفری در روزهای قرمز کرونا


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعتراض به برگزاری مراسم عزاداری و عروسی در شادگان در شرایط شیوع گسترده کرونا در منطقه، گفت: مسئولین شادگان باید پاسخگوی سهل انگاری خود باشند.

- هشدار علوم پزشکی آبادان نسبت به سهل انگاری مسئولین شادگان؛ برگزاری عزاداری ها و عروسی های چند هزار نفری در روزهای قرمز کرونا ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعتراض به برگزاری مراسم عزاداری و عروسی در شادگان در شرایط شیوع گسترده کرونا در منطقه، گفت: مسئولین شادگان باید پاسخگوی سهل انگاری خود باشند.

دکتر شکراله سلمان زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه برگزاری مراسم عزاداری و عروسی در شادگان اظهار کرد: مسئولین این شهرستان باید پاسخگوی سهل انگاری خود در زمینه جلوگیری از تشکیل اینگونه تجمعات باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خوزستان مبنی بر الزام اعمال و رعایت محدودیت ها و اعلام وضعیت قرمز در منطقه، مشاهده تجمعات چند هزار نفری در این شرایط بحرانی قابل اغماض نیست.

سلمان زاده گفت: در صورتی که این سهل انگاری از سوی مسئولین شادگان به روال فعلی ادامه داشته باشد، باید منتظر افزایش شدیدتر شیوع کرونا در این منطقه باشیم که قطعاً تبعات منفی آن شهرهای همجوار و حتی استان خوزستان را نیز در بر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عزاداری ها و عروسی های چند هزار نفری در روزهای قرمز کرونا

برگزاری عزاداری ها و عروسی های چند هزار نفری در روزهای قرمز کرونا