مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-02پزشكي

وضعیت کرونا در 2 شهرستان مازندران قرمز است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا گفت: وضعیت دو شهرستان قرمز و چهار شهرستان نارنجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد روحانی زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر تشدید مراقبت های بهداشتی در تمامی شهرستان ها افزود: با واحدهای صنفی که پروتکل ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

وی گفت: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کووید 19 در استان های کشور از جمله استان مازندران در چند روز گذشته آمار بیماران مراجعه کننده به بخش های سرپایی و بستری استان به صورت معناداری افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و مراعات بهداشت فردی را به همه مردم استان توصیه می کنیم، افزود: امیدوارم مردم عزیز با به کار بستن همه دستورالعمل های بهداشتی به صورت دقیق و عدم حضور در مکان های شلوغ و پرهیز از مسافرت های غیر ضرور و عدم برگزاری مراسمها و تجمعاتی که تعداد زیادی از افراد کنار هم قرار می گیرند در قطع زنجیره بیماری و همه گیری بیماری کمک کنند.

روحانی زاده با اعلام اینکه هم اکنون تعدادی از شهرهای استان وضعیت نامناسبی دارند، گفت: دو از شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز وچهار شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و در شهرهای دیگر نیز تعداد بیماران در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در 2 شهرستان مازندران قرمز است

وضعیت کرونا در 2 شهرستان مازندران قرمز است