مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-02سياسي

نهبندان و سربیشه به کارگاه راهسازی تبدیل می شوند


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: حدود 300 میلیارد تومان قراردادهای راهسازی را در شهرستان های نهبندان و سربیشه منعقد شده که علاوه بر ایجاد اشتغال باعث شده این دو شهرستان به کارگاه راهسازی تبدیل شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: حدود 300 میلیارد تومان قراردادهای راهسازی را در شهرستان های نهبندان و سربیشه منعقد شده که علاوه بر ایجاد اشتغال باعث شده این دو شهرستان به کارگاه راهسازی تبدیل شوند.

وحید داعی، در نشستی که با حضور نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در اولین سفر شهرستانی در حضور فرماندار نهبندان قول اخذ مجوز برگزاری مناقصه محور نهبندان - سربیشه را دادیم که این موضوع محقق، مناقصه 31 کیلومتر برگزار و پیمانکار مشخص شد که به زودی کارگاه نیز تجهیز و کار آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، وی گفت: در محور سربیشه - ماهیرود هم پیمانکار مستقر شده و در حوزه نهبندان مناقصه 24 کیلومتر دیگر را برگزار کردیم که عملا با 2 قراردادی که در حوزه شهرستان نهبندان داریم بالغ بر 170 میلیارد تومان مبلغ ریالی پروژه هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد: امیدواریم با برگشت ظرفیت قیر بتوانیم کمک های خوبی به شهرستان ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهبندان و سربیشه به کارگاه راهسازی تبدیل می شوند

نهبندان و سربیشه به کارگاه راهسازی تبدیل می شوند