مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:202020-07-02سياسي

ما از تحریم ها عبور می کنیم/ اروپا شانس همکاری با ایران را از دست ندهد


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: ما از تحریم ها عبور می کنیم؛ اما اروپا شانس همکاری فعال اقتصادی را با ایران از دست ندهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با جوزیپه پررونه سفیر ایتالیا در تهران دیدار و گفتگو کرد.

پررونه در ابتدای این دیدار پیام تبریک رییس پارلمان ایتالیا را به مناسبت شروع به کار مجلس یازدهم و انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تقدیم امیرعبداللهیان کرد.

امیرعبداللهیان هم ضمن اشاره به روابط تاریخی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا و با تاکید بر اهمیت مناسبات و توسعه روابط فیمابین و با ابلاغ سلام قالیباف به همتای خود، گفت: مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با ایتالیا استقبال می کند.

وی تصریح کرد: همواره مناسبات پارلمانی در ارتقای همکاری های دوجانبه نقش به سزایی ایفا کرده و پشتوانه مهمی در افزایش روابط در سطوح مختلف از جمله مناسبات موجود تهران و رم دارد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل، تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران را تروریسم شکست خورده اقتصادی نامید و اظهار داشت: بی تردید ما از تحریم های جدید نیز با قدرت و تکیه بر توانمندی های عظیم کشور و مردم بزرگ ایران عبور خواهیم کرد؛ اما اروپا باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما از تحریم ها عبور می کنیم/ اروپا شانس همکاری با ایران را از دست ندهد

ما از تحریم ها عبور می کنیم/ اروپا شانس همکاری با ایران را از دست ندهد