مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-02بين الملل

ارتش سوریه، مانع حرکت کاروان نظامی آمریکا شد


رسانه های سوریه گزارش دادند که یگانی از نیروهای ارتش این کشور راه را برای عبور کاروان نظامیان اشغالگر آمریکا در شمال سوریه بسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش سوریه بار دیگر مانع از پرسه زدن نظامیان ارتش آمریکا در شمال سوریه شدند و آن ها را از راه آمده، برگرداندند.

رسانه های سوریه امروز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند یگانی از ارتش سوریه با سد راه کاروان نظامیان اشغالگر آمریکایی در منطقه رأس العین آن ها را مجبور به بازگشت کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد که کاروان نظامی مذکور قصد عبور از پل الدرداره بین تل تمر و ابو رأسین در استان حسکه را داشت، که با مخالفت نیروهای سوری مستقر در شمال این استان مواجه شده است.

دولت آمریکا به بهانه مقابله با داعش و تروریسم چند سالی است که اشغالگری و حضور غیر قانونی خود در سوریه را توجیه کرده و از شبه نظامیان کُرد در شمال شرق سوریه حمایت سیاسی و تسلیحاتی کرده است.

با این حال، اظهارات سال گذشته رییس جمهور آمریکا در مورد علت حضور نظامیان این کشور در سوریه نشان داد که واشنگتن به دنبال نفت و منابع سوریه است.

دونالد ترامپ در بحبوحه زمزمه خروج نظامیان آمریکا از خاک سوریه ادعا کرد نیروهای این کشور برای حفاظت از چاه های سوریه باقی خواهند ماند تا این چاه ها به دست دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه، مانع حرکت کاروان نظامی آمریکا شد

ارتش سوریه، مانع حرکت کاروان نظامی آمریکا شد