مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-02سياسي

ضرورت فرهنگ سازی رسانه ها برای جلب همراهی مردم در مقابله با کرونا


استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تقویت عملکرد اقناعی رسانه ها برای همراهی هر چه بیشتر مردم در جهت مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی ظهر پنج شنبه در دیدار با اعضای جدید هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی با وی که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای سطح آگاهی و پویایی جامعه و افزایش قدرت بازدارندگی جامعه نسبت به جرایم و تخلفات از کارکردها و مسئولیت های اصلی مطبوعات و رسانه ها محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی و مطالبه از مسئولان در جهت رفع مشکلات گفت: خانه مطبوعات استان به عنوان یک تشکل مستقل برخاسته از بطن جامعه خبری، باید به هدایت و اثربخشی این جریان کمک کند.

پورمحمدی، نقد را ضرورت رفع مشکلات و اصلاح امور دانسته و گفت: رسانه ها نه سخنگوی دولت هستند و نه مخالف دولت بلکه رسالت اصلی آنان، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی، هم صدایی با مردم و تلاش برای رشد و توسعه همه جانبه جامعه است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه منتقدان باید به شاخصه های نقد سازنده و منصفانه آگاهی کامل داشته باشند، گفت: اگر رسانه ها از استقلال مالی، فکری و سیاسی برخوردار باشند اجازه ظهور فساد را نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فرهنگ سازی رسانه ها برای جلب همراهی مردم در مقابله با کرونا

ضرورت فرهنگ سازی رسانه ها برای جلب همراهی مردم در مقابله با کرونا