مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-02اقتصادي

بازسازی راه های آسیب دیده از سیل پلدختر در دستور کار وزارت راه


احداث و بازسازی تمام راه های مواصلاتی شهرستان پلدختر از جمله جاده های آسیب دیده از سیل در دستور کار این وزارتخانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، محمد اسلامی روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی قطعه چهارم محور جدید پلدختر_خرم آباد، اظهارداشت: اجرای پروژه های مربوط به محور پلدختر_خرم آباد از جمله این قطعه برای راه و شهرسازی اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان این که جاده پلدختر_خرم آباد مسیری ترانزیتی و متعلق به همه مردم است، افزود: این محور در جریان وقوع سیل فروردین ماه 1398 در نقاط مختلف دچار آسیب شد و 30کیلومتر آن به کلی از بین رفت و وجود خارجی ندارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان راهداری و شرکت ساخت زی بناهای حمل و نقل در وظایفی تعریف شده اقدام های لازم برای بازسازی، ایمن سازی و احداث محور پلدختر_خرم آباد انجام دادند.

  وی عنوان کرد: از این رو پس از مطالعات انجام شده احداث قطعه چهارم از محور جدید پلدختر_خرم آباد، به مناقصه رفت، پیمانکار آن انتخاب و امروز کلنگ زنی شد.

اسلامی یادآورشد: قطعه نخست محور جدید پلدختر_خرم آباد نیز قبل از این کلنگ زنی شد که از عملیات اجرایی آن بازدید به عمل آمد.

  وی افزود: فرمانداران شهرستان های چگنی و پلدختر برای اجرای پروژه محور جدید پلدختر_خرم آباد رفع معارض کنند تا طی زمان بندی مشخص شده به سرانجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی راه های آسیب دیده از سیل پلدختر در دستور کار وزارت راه

بازسازی راه های آسیب دیده از سیل پلدختر در دستور کار وزارت راه