مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:552020-07-02اقتصادي

هجوم دلالان برای خرید اراضی کشاورزی افزایش یافته است


عضو اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه هزینه های داشت، کاشت و تولید برنج کارشناسی شده نیست، گفت: هجوم دلالان و واسطه ها برای خرید زمین های کشاورزی بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید اسماعیل یزدان پناه عصر پنجشنبه در شورای تحقیقات کشاورزی مازندران در محل مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در شهرستان آمل گفت: راه اندازی بورس برنج همانند بورس زعفران و پسته به صورت الکترونیکی در بازار موازی وبازار بورس قابل معامله خواهد بود و این یک جهش، رونق و شفافیتی را هم برای کشاورز تولید کننده وهم برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه سالن معاملاتی بورس برنج هم اکنون در مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران ایجاد شده و زیرساخت های لازم برای راه اندازی بورس کالاهای کشاورزی به خصوص برنج باید فراهم شده است، ابراز امیدواری کرد، یکی از برنامه های مهمی که می تواند به بخش کشاورزی خصوصاً شالیکاری منطقه کمک کند، ایجاد بورس کالای کشاورزی و برنج است که خوشبختانه در برنامه توسعه ای وفاز دوم این مرکز نیز دیده شده است.

وی، عرضه برنج در بورس را فرصت مناسبی برای عبور از بازار سنتی به سمت معاملات نوین دانست و تاکید کرد: با توجه به لزوم رعایت استانداردها در بورس و کشف قیمت ها براساس کیفیت محصول، کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم دلالان برای خرید اراضی کشاورزی افزایش یافته است

هجوم دلالان برای خرید اراضی کشاورزی افزایش یافته است