مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-02سياسي

ساماندهی نواحی صنعتی در اولویت امسال دولت است


معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با ساماندهی نواحی صنعتی به عنوان اولویت مهم دولت زمینه تقویت زیرساخت ها در نواحی و شهرک های صنعتی مهیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بویین زهرا روز پنجشنبه با حضور روح اله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای، قبادی معاون اقتصادی استانداری، مصطفی آقا علی سرپرست فرمانداری و مدیران صنعت و دستگاه های اجرایی در ناحیه صنعتی چرم سازی این شهرستان برگزار شد.

عیسی قبادی در این جلسه اظهار داشت: عزم دولت حمایت از بخش تولید و صنعت است و علیرغم اینکه در بخش های مختلف با موانع و محدودیت های بسیار زیادی مواجه است اما در حمایت و پشتیبانی از تلاش گران عرصه تولید که در صف مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند لحظه ای درنگ نکرده است.

وی بیان کرد: رویکرد دولت سامان دهی نواحی صنعتی است که امروز به صورت خوشه ای و یا جزیره ای عمل می کنند و اگر واحدهای تولیدی که در مناطق صنعتی مستقر هستند سامان دهی شوند و به شهرک های صنعتی ارتقا پیدا کنند دارای هویت و شناسنامه می شوند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به درخواست مدیران واحدهای تولیدی منطقه چرم سازی برای تبدیل وضعیت به شهرک صنعتی گفت: ساماندهی و خارج کردن این واحدها از بلاتکلیفی باعث می شود مشارکت واحدهای تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی نواحی صنعتی در اولویت امسال دولت است

ساماندهی نواحی صنعتی در اولویت امسال دولت است