مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-02اقتصادي

بسترهای حقوقی برای فعالیت شرکت های ایرانی در قزاقستان را فراهم می کنیم


چنانچه نیاز به بازنگری در اسناد امضا شده میان ایران و قزاقستان در حوزه کشاورزی یا امضای اسناد جدید باشد، آمادگی داریم موضوع را پیگیری و بسترهای حقوقی مناسب برای فعالیت شرکت های ایرانی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، این نشست به ابتکار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و با حضور مجید صابر سفیر کشور ایران در جمهوری قزاقستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

در این نشست علاوه بر سفیر کشور ایران، کرباسی معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی و نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، انجمن کشت فراسرزمینی و برخی از شرکت های فعال در این زمینه از دیگر سخنرانان و شرکت کنندگان این نشست بودند.

در این کنفرانس مجید صابر در سخنانی با اشاره به ظرفیت های قزاقستان در حوزه کشاورزی، دامداری و شیلات، این کشور را یکی از اولویت های کشت فراسرزمینی ایران برشمرد.

 وی اظهارداشت: قزاقستان علاوه بر دارا بودن زمین های وسیع و مناسب برای کشاورزی از موقعیت ترانزیتی و خوبی نیز برخوردار است و امکان حمل ونقل کالا به این کشور به سهولت انجام می شود.

سفیر ایران تأکید کرد: با گسترش ویروس کرونا ترانزیت کالا میان ایران و برخی از کشورهای منطقه قطع گردید، اما قزاقستان تنها کشوری بود که صادرات، واردات و ترانزیت و مبادله کالا با ایران را بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای حقوقی برای فعالیت شرکت های ایرانی در قزاقستان را فراهم می کنیم

بسترهای حقوقی برای فعالیت شرکت های ایرانی در قزاقستان را فراهم می کنیم