مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-02سياسي

مشکل مسکن مهر تپه امامگل حل شود/ برخی پروژه ها معطل برق و گاز است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه باید بهره برداری از پروژه های حیاتی همدان در اولویت باشد گفت: در تپه امامگل 100 واحد مسکن مهر به خاطر اختلاف بین راه و شهرسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در خصوص راه آهن همدان به ملایر و همدان ـ سنندج مشکل چارت مطرح است و باید به خوبی این موضوعات دیده و حل شود.

وی با بیان اینکه بهره برداری پروژه های حیاتی در اولویت باشد گفت: جاده نهاوند به مرادبلاغی سالی چندین مورد تلفات دارد که اولویت دارد مشکل آنجا سریعتر حل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روستای فامنین با تانکر آبرسانی می شود و باید تامین آب که نیاز حیاتی بوده مورد توجه جدی باشد افزود: گاهی مشکلات به اختلاف دستگاه ها برمی گردد و باید این اختلافات کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه از یک هزار منطقه محروم کشور یکی در پیشخور است که باید مشکلات آنها را دید گفت: اختلاف دستگاه ها مشکلات زیادی را برای این منطقه ایجاد کرده که باید رفع شود.

فلاحی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن نیز مشکلاتی وجود دارد که اخیرا پیگیری هایی در این زمینه صورت گرفته است عنوان کرد: برخی از پروژه های مسکن مهر معطل است در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مسکن مهر تپه امامگل حل شود/ برخی پروژه ها معطل برق و گاز است

مشکل مسکن مهر تپه امامگل حل شود/ برخی پروژه ها معطل برق و گاز است