مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-02اجتماعي

تعیین حق ویژه ای برای معلمین استثنایی/به سمت ترکیبی شدن مدارس باید گام برداریم


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به مشقت ها و سختی های کار تدریس به دانش آموزان استثنایی، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که حق ویژه ای برای معلمین استثنایی داشته باشیم.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به مشقت ها و سختی های کار تدریس به دانش آموزان استثنایی، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که حق ویژه ای برای معلمین استثنایی داشته باشیم.

دکتر سید جواد حسینی عصر امروز 12 تیرماه در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی مولد انقلاب اسلامی است، بیان کرد: در کشور حدود 182 هزار دانش آموز استثنایی و 400 هزار دیر آموز داریم که در یک 1600 مدرسه خاص استثنایی، 20 هزار مدرسه ویژه و پذیرا و 741 مرکز اختلا یادگیری با 23 هزار معلم متخصص در حال تعلیم و تربیت هستند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه اعتبار مدارس آموزش و پرورش استثنایی در این دولت 7 برابر افزایش یافته است، در ادامه با اشاره به تفاوت های مدارس عادی و استثنایی عنوان کرد: در آموزش و پرورش عادی برنامه درس ملی پیاده می شود این در حالی است که در آموزش و پرورش استثنایی آموزش برنامه درسی انطباق یافته و با خدمات ویژه به دانش آموز ارایه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین حق ویژه ای برای معلمین استثنایی/به سمت ترکیبی شدن مدارس باید گام برداریم

تعیین حق ویژه ای برای معلمین استثنایی/به سمت ترکیبی شدن مدارس باید گام برداریم