مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-02اقتصادي

افزایش ظرفیت بیمه کارگران ساختمانی استان کرمان به 53 هزار نفر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در حال حاضر 40 هزار نفر از کارگران ساختمانی در استان کرمان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره مند هستند و این ظرفیت در استان به 53 هزار نفر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان،  رضا اسماعیلی در مراسم تجلیل از کارگران ساختمانی این شهرستان در بوستان لاله اظهار کرد: کارگران ساختمانی از اقشار آسیب پذیر و پرتلاشی هستند که حوادث ناشی از کار بیشتر متوجه آنها می شود که باید زیر پوشش بیمه باشند، هم اکنون 40 هزار نفر در استان کرمان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی کارگران ساختمانی بهره مند هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد:  58 درصد حوادث ناشی از کار خطای انسانی است و این بیمه در سطح استان به 53 هزار  نفر افزایش ظرفیت یافته که لازم است کارگران فصلی ساختمانی بیمه نشده با مراجعه به نمایندگی های ادارات تأمین اجتماعی، آموزش فنی و حرفه ای و رییس کانون انجمن کارگران ساختمانی در شهرستان های خود مراجعه و از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند.

 اسماعیلی از کسب رتبه اول شهرستان سیرجان در اشتغال و جذب نیروی کارگر خبرداد و گفت: طی دو سال گذشته سیرجان در حوزه اشتغال رتبه نخست استان را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت بیمه کارگران ساختمانی استان کرمان به 53 هزار نفر

افزایش ظرفیت بیمه کارگران ساختمانی استان کرمان به 53 هزار نفر