مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-02سياسي

تقویت باور عمومی به ویژه نسل جوان با روش های اقناعی انجام گیرد


استاندار گیلان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های اجتماعی برای ترویج عفاف و حجاب گفت: تقویت باور عمومی به ویژه نسل جوان به عنوان سرمایه های اجتماعی به حجاب و عفاف، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های اجتماعی برای ترویج عفاف و حجاب گفت: تقویت باور عمومی به ویژه نسل جوان به عنوان سرمایه های اجتماعی به حجاب و عفاف، نه با روش های سلبی بلکه با روش های ایجابی و اقناعی انجام شود.

ارسلان زارع امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، موضوع عفاف و حجاب را از موارد با اهمیت در حوزه فرهنگ عمومی دانست و اظهار کرد: به یقین برای حفظ این دو مولفه، باید از پتانسیل های اجتماعی، مشارکت مردم و ظرفیت سازمان های مردم نهاد بهره ببریم.

وی افزود: معتقدم با روش های سلبی به نتیجه مطلوب دست نمی یابیم و لازم است با ارائه راهکارهای علمی و پیشنهادات اجرایی - عملی برای تقویت این باور عمومی گام برداریم.

زارع تقویت این باور خصوصا در نسل جوان به عنوان سرمایه های اجتماعی را نیازمند بهره گیری از ظرفیت های ایجابی و اقناعی خواند و گفت: باید برای ترویج فرهنگ عفاف، آسیب های پدید آمده را واکاوی و از نتایج آن تجربه اندوزی کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان یادآور شد: سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی سند عفاف و حجاب را مصوب کرد که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت باور عمومی به ویژه نسل جوان با روش های اقناعی انجام گیرد

تقویت باور عمومی به ویژه نسل جوان با روش های اقناعی انجام گیرد