مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-02سياسي

اعتبارات ویژه برای تغییر چهره شهرستان مانه و سملقان اختصاص یافت


سعی می کنیم با همراهی دولت و سایر نهادهای حمایتی، چهره شهرستان مانه و سملقان را طی 3 تا 5 ماه آینده تغییر دهیم.

- بجنورد- مدیرعامل بنیاد علوی گفت: سعی می کنیم با همراهی دولت و سایر نهادهای حمایتی، چهره شهرستان مانه و سملقان را طی 3 تا 5 ماه آینده تغییر دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محسن منصوری صبح امروز در جلسه برنامه ریزی پروژه های بنیاد علوی در خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب 14 بند تکلیف به ما داده که توانمندسازی محرومان و دوری از فعالیت های موردی و ناپایدار از جمله آنهاست.

مدیرعامل بنیاد علوی تحقق الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم به صورت پروژه جامع را نگاه بنیاد علوی دانست و تصریح کرد: این اقدام، قابل پاسخگویی و سنجش است و کمک می شود تا شهرستان هدف به وضعیت مناسبی برسد.

وی افزود: این بنیاد در سال گذشته، حدود 100 میلیاردریال اعتبار برای اقدامات عمرانی در شهرستان مانه و سملقان هزینه کرده و امسال این رقم، بیش از 400 درصد افزایش یافته است و تا پایان امسال، 800 میلیارد ریال برای برنامه های عمرانی، زیرسازی و توانمندسازی شهرستان مانه و سملقان هزینه می کند.

منصوری با اشاره به آزادسازی برخی منابع این مجموعه برای هزینه در مناطق هدف گفت: تاکنون کارهای بزرگی در کشور انجام شده اما کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ویژه برای تغییر چهره شهرستان مانه و سملقان اختصاص یافت

اعتبارات ویژه برای تغییر چهره شهرستان مانه و سملقان اختصاص یافت